2013-04-04

min utmaning

Ok. Jag tänker så här. Om jag skriver det i bloggen så blir det mer allvar. Ett löfte är ju ett löfte, alltid, men lovar jag något inför mina bloggläsare så känner jag ju pressen på ett annat sätt. Pressen att leverera. Att inte smita undan. Låter det dramatiskt? Det är det, åtminstone för mig. Jag har nämligen beslutat att efter mycket velande fram och tillbaka läsa en fantasybok. Från pärm till pärm. Ja ni hörde rätt :)

Jag är, som några av er vet, tämligen usel på fantasygenren överlag. Det är typ Bilbo och någon mer som slunkit igenom under alla mina år som läsare. Så fort jag ser en bok med drakar eller något som ser det minsta magiskt ut på omslaget hamnar den oåterkalleligen i nej-högen. Det är ju orättvist! Så nu har jag bestämt mig för den här:


 

Vad tror ni?

Jag tänker att jag får någon vecka på mig i alla fall?

// L

Inga kommentarer: